veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen

Betaal ik verzendkosten bij mijn bestelling of kan ik de producten ook ophalen?

Gordijnenvloerenwinkel.nl brengt u geen verzendkosten in rekening en deze worden gratis bij u thuis bezorgd. Standaard producten die vanwege hun omvang niet efficient zijn te bezorgen worden via onze internationale vervoerders gratis naar u thuisgestuurd.

Het is ook mogelijk op afspraak uw bestelling in IJmuiden af te halen. Wanneer u dat wenst, dient u bij het bestellen van uw producten dit aan te geven. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op voor het maken van een afspraak. 

Bezorging en retourneren

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij werken samen met een externe vervoerder die ervoor zorgt dat jij je bestelling binnen cf de verwachte levertijd in huis hebt! Heb je ervoor gekozen om je raamdecoratie door ons ervaren montageteam te laten monteren? Dan nemen wij je bestelling mee tijdens de montageafspraak. Wel zo gemakkelijk!

Ik ontvang geen updates over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op en we gaan het voor je oplossen. Je kunt ons het beste een e-mail sturen via service@gordijnenvloerenwinkel.nl. Als je je ordernummer vermeldt kunnen we je sneller helpen!

Er ontbreken onderdelen, wat nu?

Mist er een onderdeel in je pakket? Neem contact op via service@gordijnenvloerenwinkel.nl. We bekijken dan je situatie en zorgen ervoor dat de ontbrekende onderdelen per post naar je worden opgestuurd.

Wat moet ik doen als de producten beschadigd zijn?

Is je product tijdens de bezorging beschadigd? Wat vervelend! Om dit probleem snel op te lossen is het belangrijk dat je je pakket wel in ontvangst neemt. Vervolgens kun je de schade melden via service@gordijnenvloerenwinkel.nl.Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en een foto van de schade mee te sturen! Zodra wij je verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Stuur binnen 4 uur na ontvangst van de orderbevestiging een e-mail naar service@gordijnenvloerenwinkel.nl. en we zijn nog op tijd om je bestelling bij de fabriek te annuleren.

Kan ik mijn producten retourneren?

Wij maken onze raamdecoratie, stoffering geheel op maat en daardoor specifiek voor jouw huis en ramen. Retourneren is hierdoor conform onze algemene voorwaarden niet mogelijk. Voor onze overige standaardproducten is retourneren uiteraard mogelijk. Let wel op dat de eventuele verzendkosten voor retourneren wel voor uw eigen rekening zijn.
 

Heb ik herroepingsrecht?

Onze raamdecoratie en stooferingsproducten worden speciaal voor jou op maat gemaakt en is daarom uitgezonderd van herroepingsrecht. Al onze standaardproducten, accessoires etc kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht. Bekijk onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie. Let wel op dat de eventuele verzendkosten voor retourneren wel voor uw eigen rekening zijn.

Is er ook een showroom waar ik de producten kan zien?

GordijnenvloerenWinkel.nl heeft een showroom waar u onze producten kunt zien onder het genot van een kopje koffie. Ons adres vindt u op deze pagina.

Hiernaast bieden wij voor onze klanten de mogelijkheid via 4k videochat de mogelijkheid om realtime geadviseerd te worden! U ervaart de winkelbeleving volledig thuis in uw eigen omgeving! Maak hiervoor direct een afspraak met ons! 

Wilt u toch een afspraak met één van onze adviseurs bij u thuis? Ook dat is mogelijk! Wij laten dan graag onze collectie bij u thuis zien, op het moment dat het u het beste uitkomt. Ook kunt u kleurstalen aanvragen die gratis naar u thuis worden gestuurd.

Wat is de gemiddelde levertijd?

De levertijd verschilt per productgroep hangt af van welke stoffen en opties u kiest.

Levertijd

Let op; door de feestdagen kunnen de levertijden afwijken, deze zijn wat langer dan normaal. Aangezien onze producten in het buitenland onder onze supervisie worden gefabriceerd, kan het zijn dat door onvoorziene omstandigheden (staking luchtvracht etc.) de zending iets langer duurt. U wordt hiervan op de hoogte gehouden.

Product Productie      Levering Totaal
Zebra duorolgordijnen 2 1 3 werkdagen 
      mogelijk +2 dagen
Horizontale Jaloezieen      
Regular 4 3 7 werkdagen
Elegant, Luxury, Exclusive 7 8 15 werkdagen
       
Plissé en Honinggraat 7 8 15 werkdagen
mogelijk +2 dagen
Rolgordijnen 7 8 15 werkdagen 
mogelijk +2 dagen
Gordijnen en Vitrage op maat 7 5 tot 6 12-13 werkdagen
mogelijk +2 dagen
Gordijnstof los 2 7 9 werkdagen
mogelijk +2 dagen
Gordijnrails 1 2 3 werkdagen
Gordijnonderdelen 1 2 3 werkdagen
Accessoires, Embrasse etc 2 5 7 werkdagen

Bestelt u meerdere producten? Dan bepaalt het product met de langste productie-tijd wanneer uw bestelling verzonden wordt.

Wie is de vervoerder?

Wij werken met verschillende internationale vervoerders. Voor bezorgen van de maatwerk producten hebben wij eigen vervoermiddelen.
Voor standaard producten worden deze met PostNL of TNT Express verzonden.

Ontvang ik een track&trace code?

Je ontvangt altijd bericht van de zending inclusief verzendinformatie.

Wat als ik niet thuis ben?

Indien mogelijk zullen wij of de vervoerders het pakket bij de buren proberen af te geven. Anders volgt een bezorgpoging op een later tijdstip. Als dat ook niet lukt kun je het pakket bij een afhaalpunt ophalen.

Hoe kan ik betalen?

Betalingsmogelijkheden

Gordijnenvloeren.nl biedt u de volgende betalingsmogelijkheden:

  1. Vooraf betaling via iDEAL
  2. Betalen met creditcard
  3. Overboeking per bank
  4. Achteraf restant betalen in combinatie met aanbetaling vooraf.

1. Vooraf betaling via iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. U rekent af op de internetbankierpagina van uw eigen bank. iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo veilig en gemakkelijk als internetbankieren; u laat nergens gegevens achter waar derden misbruik van kunnen maken
  • iDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken (ABN AMRO, Postbank, ING en Rabobank)
  • Toegang tot internetbankieren van één van de deelnemende banken is al voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
  • Volledige controle en overzicht op de betaling

De mogelijkheden voor u om bij Veneta te betalen

Hoe werkt iDEAL?

  1. U plaatst een bestelling via Gordijnenvloeren.nl. Bij het afrekenen van de bestelling kiest u voor de betaalwijze iDEAL.
  2. Vervolgens wordt u doorgestuurd naar de beveiligingsomgeving van uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
  3. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Gordijnenvloeren.nl wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
  4. Gordijnenvloeren.nl zendt per e-mail een bevestiging van uw bestelling

2. Betaling met creditcard

Wenst u dat uw producten verzekerd zijn dan kunt u betalen met uw creditcard, u kunt gebruik maken van de optie Visa en of Mastercard. Zo heeft u de zekerheid van de levering van uw bestelling.

Bij een betaling via Visa/Mastercard vult u uw naam, creditcardnummer, vervaldatum en de 3-cijferige CVC-code (Creditcard Verification Code, deze vindt u op de achterzijde van uw kaart) in. Alle gegevens worden zorgvuldig gecodeerd verzonden. Op deze manier zijn uw gegevens beveiligd tegen onbevoegd gebruik. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een e-mail met daarin de orderbevestiging en het ordernummer van uw bestelling.

3. Overboeking per bank

Uiteraard is het ook mogelijk uw factuur per bank te voldoen. Voor meer informatie voor een overboeking per bank kunt u direct contact opnemen met onze klanten service op telefoonnummer 0255 700 213 of stuur uw bestelling per mail door via info@gordijnenvloerenwinkel.nl.

4. Betaling via IDEAL/Mollie na ontvangst factuur

Wenst u eerst een offerte te ontvangen dan is dat geen enkel probleem bij Gordijnenvloeren.nl. Dit kan zowel via, telefonisch, whatsapp of per email. Na acceptatie van onze offerte ontvangt u een betalingslink via Mollie waarmee u een iDEAL betaling veilig via uw eigen bank kan voldoen. Simpel, snel en eenvoudig buiten de webshop om. Neem direct contact met ons op 0255 700 213 om uw persoonlijke offerte vandaag nog te ontvangen.

5 . Achteraf betaling in combinatie met een aanbetaling

Via onze webshop is het ook mogelijk uw bestelling op basis van een aanbetaling te plaatsen. Ook kan u een aanbetaling doen bij een van onze adviseurs wanneer deze bij u zijn komen inmeten en persoonlijk adviseren. Het restant kan dan per pin of contant voldaan worden na oplevering van de raamdecoratie. Dit geeft u een veilig gevoel en de mogelijkheid in termijn te betalen. Maak nu direct een afspraak met één van onze adviseurs om de mogelijkheden te bespreken.

Prijzen inclusief B.T.W.

Alle genoemde prijzen in de webshop zijn inclusief B.T.W.. Dit geldt ook voor klanten die een zakelijke aanschaf bij ons doen.

Hoe lang heb ik garantie op de producten?

Altijd 3 jaar fabrieksgarantie

Bij GordijnenvloerenWinkel.nl heeft u altijd 3 jaar fabrieksgarantie op al onze producten!! Hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken over uw producten. GordijnenvloerenWinkel werkt met topkwaliteit producten waardoor wij een kwaliteitsgarantie afgeven op de producten.
Wij zijn namelijk pas tevreden als u dat als klant ook bent. Ook bij problemen en klachten willen wij u graag zo goed en zo snel mogelijk helpen.

1. Bent u niet tevreden over onze producten en of service dan horen wij het graag! 

Op al onze producten heeft u 3 jaar volledige productgarantie. Heeft u een klacht over de dienstverlening of is er onverhoopt een defect aan een artikel dan kunt u dit ons telefonisch 0255 700 213 0f via 06 1524 1581, via whatsapp of per email info@gordijnenvloerenwinkel.nl aan ons melden. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Onze garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet. Voor de uitgebreide beschrijving van onze garantie voorwaarden verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.

2. Klacht of defect binnen garantie 

Meldt u een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen zoals omschreven in de algemene voorwaarden op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrijd- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van GordijnenvloerenWinkel.nl De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  1. beschadiging door opzet, of door nalatigheid, verkeerd gebruik / misbruik, abnormale opslag of omstandigheden van het gebruik (inclusief schade veroorzaakt door een gemotoriseerd apparaat), ongeval, nalatigheid of verwaarlozing door u of door een derde partij;
  2. onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  3. normale slijtage en/of;
  4. beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing relevant voor uw product te gebruiken en/of te bedienen, en in het bijzonder de installatie en het gebruik van de producten in een niet-huishoudelijke omgeving
  5. elke wijziging of reparatie door u of door een derde partij die niet een van onze erkende reparateurs is;

Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van het defect. Wij  zullen ons uiterste best doen om u te helpen en bij het vinden van een passende oplossing. We nemen dan graag contact met u op over de verdere afhandeling. Voor een snelle afhandeling vragen we u uw ordernummer erbij te pakken.

3. Klacht of defect buiten garantie

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht of vraag bij ons terecht. Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, kan het voorkomen dat u (een deel van) de kosten zelf dient te betalen. Zijn er voor u kosten verbonden aan het oplossen van uw probleem, dan krijgt u van ons vooraf een kostenopgave.

4. Garantieperiode

Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Onze garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet.

Kan ik gebruik maken van de montageservice?

Jazeker!! Voor elk type raamdecoratie geldt een iets andere meetinstructie. Op deze website geven we zo duidelijk mogelijk aan hoe je het zelf kunt opmeten en waar je op moet letten. Lukt dat niet, of heb je liever dat iemand het ook komt monteren, dan kun je gebruik maken van onze meet & montage service. Hiervoor gelden aanvullende voorwaarden. Neem contact op met onze service afdeling en wij zullen je zo goed mogelijk helpen hierin.

Als unieke concept kun je nu ook met ons via 4k videochat (FaceTime, FB Messenger, WhatsApp video) contact opnemen met onze service afdeling die u dan kan begeleiden in het opmeten van uw ramen. Hiernaast kunnen wij dan terplekke advies geven over eventuele belemmeringen van uw ramen.

Ik heb de verkeerde maten besteld, wat moet ik doen?

Een meetfout kan natuurlijk altijd gebeuren, maar dit is te voorkomen wanneer u precies onze instructies volgt zoals te vinden op onze website. Twijfelt u nog? Bel onze serviceafdeling en wij helpen u graag hierin.

Kan ik de producten ook zelf monteren?

Ja, je kunt je producten heel eenvoudig zelf monteren. Om het nog makkelijker te maken hebben wij montage instructies zodat je zo snel mogelijk kan genieten van je nieuwe raamdecoratie!

Leveren jullie ook het montagemateriaal?

Bij je order wordt standaard montagemateriaal geleverd. Dit zijn de benodigde beugels om je raamdecoratie te kunnen monteren. Afhankelijk van je situatie, bijvoorbeeld de dikte van je kozijn, heb je wellicht andere of speciale schroeven nodig voor de bevestiging.

Klachtenregeling

Soms gaan dingen niet helemaal zoals het zou moeten. In dat geval kijken we graag samen met jou naar een goede oplossing. Heb je een klacht? Stuur deze dan per e-mail naar onze service afdeling. Wij bekijken iedere klacht serieus en proberen tot een eerlijke oplossing te komen.

Onze gegevens:
service@gordijnenvloerenwinkel.nl
Woonintex h.o.d.n. Gordijnenvloerenwinkel.nl
Industriestraat 60c
1976 AC IJmuiden
Nederland

Neem bij vragen gerust telefonisch contact op:
Tel: 0255 700 213 (ma t/m vrij van 8:30 tot 14:00, woe en zat 8:30 t/m 12:00)

BTW: NL100071685B01
KvK: 64499197

Als we je klacht ontvangen hebben krijg je hiervan per e-mail een bevestiging. Wij zullen dan binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Mocht er meer tijd nodig zijn, bijvoorbeeld i.v.m. contact met de fabrikant, dan stellen we je hiervan op de hoogte.

Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (http://www.sgc.nl). De Geschillencommissie is het onafhankelijk overkoepelend orgaan voor de geschillencommissies voor diverse bedrijfstakken. Zowel de geschillencommissies voor consumentenzaken als de geschillencommissies voor beroep en bedrijf vallen onder De Geschillencommissie. Deze commissies streven ernaar de problemen tussen consumenten en ondernemers op te lossen.

Andere vragen?

Heb je een andere vraag? Stuur dan een e-mail naar service@gordijnenvloerenwinkel.nl en een van onze stylisten neemt zo snel mogelijk contact met je op!

heeft u een vraag of opmerking?

Vul het formulier in en we nemen z.s.m. contact met u op.

DhrMevr



Telefoonnummer*




onze contact informatie

GordijnenvloerenWinkel.nl
Meubelmakerstraat 27
Velserbroek 1991 JD
Nederland

Neem bij vragen gerust telefonisch contact op:
Tel: 0255 700 213 (ma t/m vrij van 9:00 tot 14:00, woe tot 12:00 whatsapp 06 1524 1581. 

Email: info@gordijnenvloerenwinkel.nl

KvK: 64499197
KNAB Bank: NL19 KNAB 0258 9350 49

GordijnenvloerenWinkel.nl is een handelsnaam van:
Woonintex Dutch InteriorDesign

U bent van harte welkom in onze showroom in Velserbroek